loading...
دلتنگی های احسان
Ehsan بازدید : 4 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (1)

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

 

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

 

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن

 

گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

 

پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف

 

تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست

 

گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت

 

جز عشق تو در خاطر من مشغلهای نیست

 

رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت

 

بگذار بسوزند دل من مساله ای نیست

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط amir در تاریخ 1392/12/23 و 21:10 دقیقه ارسال شده است

ggggggggooooooooooooooodddddddddddddddddddd


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 20
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 586